A Team Effort (A Guide to Casualty Investigation and Claims Handling)
Year: 2012 Localization: russian / english Developer: Steamship Mutual Genre: Education Format: ISO System Requirements: Windows XP & Up Crack: Not needed Description: Accidents will happen - but most accidents are avoidable. Those which give rise to P&I claims are mostly caused by human error, ranging from a momentary lack of attention to a long build-up of poor operating procedures.No doubt you as the user of this DVD are well aware of the importance of the high standards of practice and vigilance needed to avoid claims, and of the operational benefits of so doing. However, in spite of your and others' best efforts, the likelihood is that you will be involved in the aftermath of a claim at some point in the future. In the same way that claims avoidance benefits your organization so following the correct procedures in reacting to incidents and dealing with claims when they arise can greatly reduce the ultimate impact of those claims. To get the best results Club and Member needs to work closely together as the principal players in the claims handling team from the time of the incident until the resolution of the claim. This DVD is designed to help you to play your part in that process.-Происшеcтвия время от времени случаются, но большую часть происшеcтвий можно избежать. Случаи, ведущие к искам, чаще всего происходят по таким причинам, как человеческие ошибки, потеря внимания и несоблюдение установленных процедур. к пользователь данным DVD прекрасно знаете, что для избежания претензий необходимо поддерживать высокие производственные стандарты и проявлять бдительность, что в конечном счёте улучшает качество работы. Однако, несмотря на все старания, имеется вероятность, что в будущем вы будете вынуждены заниматься последствиями иска. Помимо того, что избежание претензий приносит пользу вашей организации, правильное выполнение требуемых процедур после того, как произошел инцидент, и последующее урегулирование исков при их возникновении может значительно уменьшить негативные последствия этих исков. Для достижения наилучших результатов Клуб и Член Клуба должны работать совместно в качестве основных участников группы, занимающейся урегулированием иска, начиная от момента, когда произошел инцидент, и до разрешения иска. Данный DVD поможет вам выполнять вашу роль в этом процессе.
Contents
MAIN MENU INTRODUCTION TO CLAIMS HANDLING CARGO COLLISION CREW, INJURY AND PASSENGER INCL. STOWAWAYS FIXED AND FLOATING OBJECTS POLLUTION SALVAGE AND WRECK REMOVAL FINES AND CONFISCATION GENERAL AVERAGE FREIGHT, DEMURRAGE & DEFENCE (FD&D) TIME BARS GUARANTEES WRITTEN STATEMENTS AND DOCUMENTARY EVIDENCE CLUB RULES CHARTERER’S COVER CONTACTS & CORRESPONDENTS REVISITING THE BASICS - VIDEO SUMMARY "A TEAM EFFORT' - FULL VIDEO TRAILER INDEX OF DOCUMENTS INDEX OF WEBLINKS
You cannot post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum
A Team Effort (A Guide to Casualty Investigation and Claims Handling)
Year: 2012
Localization: russian / english
Developer: Steamship Mutual
Genre: Education
Format: ISO
System Requirements: Windows XP & Up
Crack: Not needed
Description: Accidents will happen - but most accidents are avoidable. Those which give rise to P&I claims are mostly caused by human error, ranging from a momentary lack of attention to a long build-up of poor operating procedures.No doubt you as the user of this DVD are well aware of the importance of the high standards of practice and vigilance needed to avoid claims, and of the operational benefits of so doing. However, in spite of your and others' best efforts, the likelihood is that you will be involved in the aftermath of a claim at some point in the future. In the same way that claims avoidance benefits your organization so following the correct procedures in reacting to incidents and dealing with claims when they arise can greatly reduce the ultimate impact of those claims. To get the best results Club and Member needs to work closely together as the principal players in the claims handling team from the time of the incident until the resolution of the claim. This DVD is designed to help you to play your part in that process.-Происшеcтвия время от времени случаются, но большую часть происшеcтвий можно избежать. Случаи, ведущие к искам, чаще всего происходят по таким причинам, как человеческие ошибки, потеря внимания и несоблюдение установленных процедур.
к пользователь данным DVD прекрасно знаете, что для избежания претензий необходимо поддерживать высокие производственные стандарты и проявлять бдительность, что в конечном счёте улучшает качество работы. Однако, несмотря на все старания, имеется вероятность, что в будущем вы будете вынуждены заниматься последствиями иска. Помимо того, что избежание претензий приносит пользу вашей организации, правильное выполнение требуемых процедур после того, как произошел инцидент, и последующее урегулирование исков при их возникновении может значительно уменьшить негативные последствия этих исков.
Для достижения наилучших результатов Клуб и Член Клуба должны работать совместно в качестве основных участников группы, занимающейся урегулированием иска, начиная от момента, когда произошел инцидент, и до разрешения иска. Данный DVD поможет вам выполнять вашу роль в этом процессе.
Contents
MAIN MENUINTRODUCTION TO CLAIMS HANDLING
CARGO
COLLISION
CREW, INJURY AND PASSENGER INCL. STOWAWAYS
FIXED AND FLOATING OBJECTS
POLLUTION
SALVAGE AND WRECK REMOVAL FINES AND CONFISCATION GENERAL AVERAGE
FREIGHT, DEMURRAGE & DEFENCE (FD&D)
TIME BARS GUARANTEES
WRITTEN STATEMENTS AND DOCUMENTARY EVIDENCE
CLUB RULES
CHARTERER’S COVER
CONTACTS & CORRESPONDENTS
REVISITING THE BASICS - VIDEO SUMMARY
"A TEAM EFFORT' - FULL VIDEO
TRAILER
INDEX OF DOCUMENTS INDEX OF WEBLINKS
Screenshots